מה אוכלים בחתונה כדי לשמור על הדיאטה

מה אוכלים בחתונה?

שאלה קצת מוזרה… כולם כבר יודעים מה לא אוכלים בחתונה, אך אין זו בכלל השאלה הנכונה… עכשיו עם פתיחת עונת החתונות יש לי הצעה: פרקטית, יישימה מה אוכלים בחתונה… בחתונה יש הרבה סלטים ירקות וירקות מבושלים עם זה מתחילים.

במהלך החתונה – אני מאמינה – תגיע ה— מנה! בבקשה תבחרו מנה קטנה. תמיד החתונה בלילה כשהקיבה והמעיים הלכו לישון. הכבד מזמן התעייף ולא מתאים לו להתחיל לפרק. אני לא מסבירה כרגע מהו עיכול לא טוב, כי אני בטוחה שכבר הייתה לכם חוויה לא הכי נעימה, של שינה גרועה עם תחושה לא נעימה, של ארוחה שלא התעכלה, נשארה בקיבה וכאבה כל הלילה.

 

אז מה אוכלים? איך לאכול בחתונה ולשמור על דיאטה במקביל

סלטים טריים ללא מיונז שמן ומטבלים, מנה קטנה בגודללאכול בריא בחתונה של צלחת מהמנה הראשונה, לקינוח איזו שתיה חמה. וזהו. אפילו ששילמתם ומגיע לכם לאכול כפי יכולתכם. תוותרו הפעם לקיבה האומללה. תנו מתנה לעצמכם ולא רק לזוג הנפלא. ארוחה קטנה.

עכשיו לשלב הבא:

עשו תרגיל- יושבים ואוכלים רק פעם אחת. בכל שאר הזמן מסתובבים ונהנים עם המשפחה והחברים. מה הבעיה? יושבים אז אוכלים, קמים רוקדים מתעייפים…ושוב יושבים ואוכלים? נעשה תרגיל, רק פעם אחת אוכלים ובכל שאר הישיבות והמנוחות שותים.

מה שותים? מים, מים מינרלים, סודה או מים בטעמים… זהו. מיצים יינות קוקטלים, ממש ממש לא בריאים. איזו משביטת שמחות אתם אומרים…למה לא לשתות לאכול וליהנות? כי מה יהיה מחר? כאב ראש? כאב בטן? תוספת של תאי שומן חדשים? כמה זמן לוקח להתגבר על 3 שעות של הנאה בחתונה? ימים של אימונים… עשיית דיאטה מהירה ומתסכלת… אקמול לכאב ראש וחוסר שינה.

אתם יודעים – אפשר להינות מחתונה, מוסיקה טובה, חברה חמודה, סעודה קטנה, ריקודים לרוב ומצב רוח טוב. זהו . לא חייבים אלכוהול סוכרים ושומנים…