עידן חדש בשידורי ספורט? מידע חשוב על שינויים בחוק ההסדרים

שידורי הספורט בישראל הופכים לאיכותיים ומגוונים יותר והצרכן הישראלי כבר לא מסתפק כמו בעבר בשידור בינוני אלא מצפה לחוויה אמיתית של ממש. שידורי כדורגל מהארץ ומהעולם, שידורי כדורסל מאירופה וארצות הברית, כל טורנירי הגרנד סלאם של הטניס, היאבקות על כל גווניה, אתלטיקה ועוד מגוון רחב של ענפי ספורט הפכו לנצפים ומשודרים בכל בתי האב בישראל. העידן החדש בשידורי הספורט מדבר על כך שלא רק חברת יס וחברת הוט יוכלו לשדר את משחקי הספורט אלא גם סלקום טי וי מה שיוביל להצטרפות רבה של לקוחות. שידורי ספורט של סלקום טי וי יציעו לחובב הספורט הישראלי חבילת ערוצים משתלמת ואיכותית הכוללת את ערוצי הספורט והכול כמובן במחיר אטרקטיבי ומשתלם הרבה יותר.

לראות את מסי ורונאלדו בלי לקרוע את הכיס 

שידורי ספורט בסלקום

חבילות הספורט של היום אולי מביאות אלינו את כל הספורט בארץ ובעולם אבל המחיר שאנו משלמים עבורן גבוה מאוד. אחרי המהפכה הגדולה שנעשתה בשוק הסלולאר הגיע הזמן גם לשינוי בשוק הצפייה בערוצי הטלוויזיה וזה בדיוק השינויים החדשים בחוק ההסדרים של האוצר. השינוי יוביל לכך שגם סלקום טי וי תציע ללקוחותיה את הסדרות שכולנו אוהבים, את הסרטים שכולנו צוחקים ומתרגשים מהם וכמובן את כל ערוצי הספורט שהיו סגורים בפני סלקום עד עכשיו. אם עד עכשיו כדי לראות את מסי ורונאלדו היינו צריכים להוציא הרבה מאוד כסף הרי שממש בקרוב נוכל לראות אותם עושים קסמים על הדשא מבלי לקרוע לעצמנו את הכיס.

המהפכה כבר כאן

סלקום טי וי שינתה עבור הצופה הישראלי את כל התפיסה. לפתע מבין הצרכן הישראלי כי אין רק שתי חברות מובילות בשוק הטלוויזיה וכי יש עוד חברה שקוראת תיגר ורוצה להיות החברה המובילה בשוק התקשורת. אחד המחסומים העיקריים היו חבילות הספורט שלא יכלו להיות משודרות בחבילה שמציעה סלקום ולכן מעבר הלקוחות מעט נתקע. עכשיו עם ההסדרים החדשים של משרד האוצר והאישור המתבקש של משרד התקשורת, הצרכן הישראלי יוכל לבחור שידורי ספורט בסלקום טי וי מבלי להוציא סכומים מטורפים ובלי לשלם על ערוצים שהוא לא צופה בהם.

המהפכה כבר כאן ואם לפני חמש או שש שנים היינו אומרים לצרכני הסלולאר שהם לא ישלמו לפי דקות הם היו מגיבים בביטול, הרי שהיום זה בדיוק המצב גם בשוק התקשורת של הצפייה בטלוויזיה. שידורי ספורט בסלקום טי וי ישנו את האופן שבו אנו צופים בטלוויזיה בכלל ובשידורי הספורט בפרט, מדובר בצעד חסר תקדים שימנע מאיתנו לשלם סכומים גבוהים מאוד על ההנאות שלנו ויגרום לכולנו להרגיש הרבה פחות פראיירים. חובבי הספורט בישראל יכולים לנשום לרווחה כי בזמן הקרוב המצב הולך להשתנות וכל חובב כדורגל, כדורסל או כל ענף ספורט אחר הולך להרוויח בגדול.