הזמנת מדבקות לעסק – עליית מדרגה בחיים המקצועיים שלכם!

למרות שההתנהלות הדיגיטאלית תופסת יותר ויותר תאוצה במאה ה-21, אנשים עדיין מוקסמים מהאפשרויות הנרחבות של הדפסה פיזית של חומרי פרסום שונים. למעשה, למרות החשיבות הגדולה של קידום באינטרנט, הביקוש עבור עיצובים שונים המותאמים באופן ייעודי לבית העסק הולך וגדל. יתר על כן, הזמנות של דפוס נעשות אפילו יותר פופולאריות, זאת בזכות המספר ההולך ועולה של עסקים עזרים – אנשים שעובדים באופן פרטי ומשווקים את עצמם כאנשי מקצוע מכל קצוות התעשייה, החל מסופרים ועד לטכנאי חשמל. כל אדם ששואף לשווק את עצמו שקל (ולרוב לחיוב) הזמנה של מוצרים מעוצבים עבור בית העסק שלו – למטרות פרסומיות, בין השאר מדבקות לעסק שלהן שימושים רבים שעליהם נדון כעת.

מה משדרות מדבקות לעסק ללקוחות שלכם ולעולם? 

מדבקות

כל אדם שפתח עסק משלו, קטן ככל שיהיה, יודע עד כמה מרגש זה לראות מדבקה שרשום עליה השם שלך או של בית העסק. כאשר רואים את התוצר המוגמר מרגישים לפתע שמדובר במשהו אמיתי. זה כבר לא סתם רעיון או תכנית לעתיד, אלא משהו שממש קורה בזה הרגע. זה משדר את זה גם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם “אמיתיים”.

מלבד זאת, לכל עיצוב יש רעיון שמשודר בצורה וויזואלית דרך המדבקה. על מנת למצות את הפוטנציאל הענק הטמון בסוג פרסום זה, יש לפנות למומחים בתחום עיצוב מדבקות ליצירת קונספט מיוחד שיבדיל את המדבקות שלכם מאשר חומרים פרסומיים דומים. החשיבות של עיצוב במקרה זה גדולה אפילו יותר, כי אין לכם הזדמנות שנייה לעשות ראשוני על האנשים שעשויים להפוך ללקוחות הראשונים שלכם.

מה השימושים האפשריים של מדבקות אלה?

היתרון הגדול של מדבקה מעוצבת לעסק הינו בכך שניתן להדביק אותן בכל מקום. זה פותח חלון רחב לשימושים רבים בכל שלבי העבודה של בית העסק. למשל, ניתן להדביק אותן על דלתות הדירות שבסביבת העבודה (לא מומלץ), על מכתבים, על כל המוצרים שבסביבת העבודה שלכם. היתרון הגדול של מדבקה המעוצבת במקוריות, זה שיש לה ערך מעבר לפרסומיות. לכן, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר, יש לעבוד על עיצוב שמושך את העין ומעורר עניין. ניתן להשיג זאת באמצעות כיתובים, ציורים, תמונות או בכל דרך אחרת. כך או כך, כדאי מאוד להשקיע את הזמן והמחשבה בגיבוש העיצוב, בעיקר אם זו המדבקה הראשונה שאתם עושים, היות והיא תגדיר את התדמית שלכם בעיניים הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים לאורך זמן רב מאוד.