השקעות נדל”ן בישראל – איפה כדאי להשקיע בשנת 2014?

אז היכן כדאי להשקיע בישראל של שנת 2014?

נכסי נדל”ן בישראל מביאים עמם תשואות גבוהות ויציבות לאורך השנים. לצד המשקיעים הישראלים בוחרים גם משקיעים מכל רחבי העולם להשקיע כספים רבים בישראל. האזורים הפופולריים ביותר להשקעה הם אזור המרכז ומרכזי מגורים בערים גדולות ומרוחקות יותר. קרקעות להשקעה באזור המרכז, השרון ואזורי פיתוח זוכות גם כן לפופולריות רבה. חשיבה לטווח הקצר מעודדת איתור נכסים אותם ניתן יהיה לממש באופן מהיר תוך מכירה או השכרה, השקעות לטווח הארוך מתבססות על רכישת קרקעות להשקעה או נכסים באזורים מתפתחים.

השקעות נדל”ן בטוחות – יש חיה כזאת?

ראשית, חשוב לציין כי לא קיימת השקעה בטוחה לחלוטין, כל השקעת נדל”ן מביאה עמה דרגה מסוימת של סיכון. אך כאשר רוכשים דירה להשקעה באזור מבוקש כמו תל אביב או רמת גן, סביר מאוד כי הנכס יזכה לביקוש רב וכי לא תהיה כל ירידת ערך. בהתאם לכך, אלו הן השקעות נדל”ן הכרוכות בעלויות מאוד גבוהות.

השקעה בטוחה בתחום הנדל”ן מתבססת על ייעוץ מקצועי וסקירה שקולה של כל היתרונות והחסרונות. אנשי המקצוע בענף מכירים היטב את הסיכונים הנלווים לכל השקעה ומקפידים להסביר זאת היטב למשקיעים. אחד התחומים המבוקשים ביותר בענף ההשקעות של ישראל היום הוא תחום הקרקעות, עליית מחירי הדירות עוררה עלייה משמעותית ברכישת קרקעות להשקעה.

קבוצות רכישה בישראל – אפשרות לא רעה בכלל

חוסר היציבות במחירי הדירות בישראל הביא גם להתעוררות מחודשת בתחום קבוצות הרכישה. לאחר תקופה בה דעכה ההתעניינות בתחום חזרו שוב המשקיעים לחפש קבוצות רכישה, איגוד של כמה רוכשים מביא עמו מחירים אטרקטיביים יותר. אם ניקח למשל את גיל מולכו, מנכל חברת MSN. גיל מדגיש בפני המשקיעים כי קבוצות רכישה הן צעד של צרכנות נבונה, אפשר לשלם פחות בעבור נכסי נדל”ן איכותיים ומניבים.

קבוצות רכישה מתאגדות ופונות אל קבלנים בבקשה לקבל מחירים טובים יותר על בסיס כוח הצרכנים. כדאי לבחור חברה שמכירה בשינויים המתרחשים בשוק הנדל”ן בישראל ועושה כל מאמץ להציע דירות למטרת מגורים או נדל”ן להשקעה העונים לצרכי הלקוחות. חשיבה מחוץ לקופסה הבאה לידי ביטוי בהצטרפות אל קבוצת רכישה או קניית קרקעות להשקעה תניב פירות.

מומלץ לצפות בסרטון של גיל מולכו: